Lördagsgodis!

Idag är det lördag, det innebär att alla barn(inklusive mig) får köpa lördagsgodis!
Igår var jag helt fantastisk och höll mig ifrån alla sorters onyttigheter precis hela dagen.
Därför klappar jag mig själv på axeln litegrann, stark insats bruttan!
Emelie J Larsson
Ludde ligger nerbäddad i sängen och sover, jag blir helt varm i hjärtat för han är så söt!
Jag låter honom sova vidare medan jag drar på mig mössan, kappan, bootsen, vantarna och skuttar iväg till affären en sväng.
Sen ska jag författa ett lååååångt brev till min vän Johanna borta i Norge, hon behöver det ♥


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

svar; JA det behöver jag. du är gullig och bäst <3

2010-11-06 @ 11:26:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: ursäkta det sjukt sena svaret men inte haft tid med bloggen under helgen :)Allt är bara bra med mej iaf, hur är det med dej?? =)

2010-11-09 @ 09:11:53
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0