Nöjd.

Åh vad jag känner mig duktig och på ett strålande humör!
Har varit ute och gått runt sjön nu på morgonen, det var så fruktansvärt skönt och jag bara njöt i fulla drag när jag gav mig iväg klockan 7.30.
Jag börjar tycka om Lindesberg mer och mer tror jag.
Fick någon slags "aha-upplevelse" när jag kom tillbaka hit efter jag hade varit och jobbat i Grekland i somras.
Man såg liksom allt på ett nytt sätt, ofta ser man inte hur saker ser ut bara för att man sett det i hela sitt liv och liksom vant sig vid att det finns där.
Okej, flumprat på hög nivå. Men jag förstår i alla fall vad jag menar haha.

Har även intagit en smaskig frukost iform av havregrynsgröt med hallonsylt, en avokado och ett stort glas vatten!
Jag måste verkligen ta tag i min hälsa nu, det här fungerar inte längre.


Jag måste lära mig att så fort jag är det minsta sugen på något, kan jag inte bara proppa i mig det.
Det går faktist att lösa på andra sätt!
Till exempel kan man testa att dricka ett glas vatten, för ofta när man känner sig sötsugen är man egentligen törstig. Weird, I know...men sant är det.
Andra grejer man kan göra är att borsta tänderna...jösses vad mina tänder ska bli rena om jag ska borsta dom varje gång jag blir sugen.
Russin och torkade aprikoser, super för att stilla sötsuget.


Juli -10

Så, allt känns så enkelt egentligen. Men jag lyckas alltid bara sköta mig ett tag och sen faller jag dit igen!
Men, jag ska försöka kämpa.
Det är ju trots allt för mitt eget bästa jag gör det.

Nu ska jag hoppa in i duschen och prova mitt nya schampo och balsam från Bed head Tigi "Dumb blonde".
Passande, jag vet!
Sen ska jag iväg och jobba, det vankas spödisco idag och jag är taggad till tusen.

Och snälla, sitt inte inne och uggla idag.
Ge er ut i det fina vädret och NJUT!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Killen med kollen

Alltså come on girl!

Du har ju kroppen vi killar drömmer om:

Smal midja, platt mage men har ändå booty...snyggaste röven i stan.

Du borde verkligen vara nöjd med dig själv precis som du är.

Finns ingen kille som drömmer om en tjej helt utan former.

Bara så du vet snackade jag och mina kompisar om dig förut när vi gick på Lindeskolan.

Och kom fram till att du hade snyggaste kroppen.

2010-11-04 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0