Oh happy day...

Eftersom jag jobbar tisdag-fredag på dagis/fritids och lördag-söndag på Frosths den här veckan, skulle jag njuta av att vara ledig idag.
Har dessutom varit fullt upp i helgen.

På fredagen kom min soulmate, bästa vän, andra hälft och privata ryggkliare Mathilda.
Kemin mellan oss två går inte av för hackor vill jag lova!
Vi körde en myskväll med pizza, film, godis, kli på ryggen, massage och massormassormassor med skrattattacker.
Såna skrattattacker jag bara kan uppleva med Mathilda!
Om folk skulle höra allt vi pratar om skulle dom antagligen rynka på näsan och undra om vi verkligen hade alla hästar i hagen.



Världens bästa vän


Hälsofreak - yes indeed!



En riktig väl älskar en till och med när man har en krullig sadelmuff på huvudet!


Kli/massageredskapen

Hela lördagen ägnade jag åt bortamatchen i Halstahammar, där vi förlorade. It sucks.
Även söndagen ägnades åt volleyboll, men turnering med det lilla laget jag tränar.
Fia och jag coachade laget till en tredjeplats, älskar dom där små ungarna.
Jösses vad kul vi hade!
Tänk om vi kunde ha sån stämning i vårt lag...
Vi åkte klockan åtta på morgonen och var hemma sju på kvällen, då var det bara att skutta ner i tvättstugan och tvätta matchkläderna.
Heldag som sagt.
Fick jättemycket beröm av några föräldrar i alla fall, att bara få lite uppskattning för att man ställer upp gör så otroligt mycket.

Bilder från spektaklet kommer när jag orkat föra över dom!

Min underbara, lediga dag blev inte mycket att hänga i julgranen.
Vaknade, åt lite frukost och skulle gå till affären.
Jag kom inte så långt, fick plötsligt världens pms-värk och kände mig svim/spyfärdig.
Lovely.
Så jag vände på klacken och spenderade ett par timmar i damrummet.
Frös så jag hackade tänder, kunde inte stå upprätt, spydde och var likblek i ansiktet.
Det är fantastiskt att vara kvinna.
Ska väl göra ett försök att ringa vårdcentralen igen någon dag, såhär kasst har jag inte mått förut under härliga pms-tiden.




Nu mår jag bättre i alla fall och har sytt ihop två par av mina leggings i skrevet!
Så det var min lediga dag.
Fan vad bitter jag är...

Kanske dags att rycka upp sig fröken Larsson!?

Imorgon är det dags för jobb igen.
 7.30-13.30 på dagis, sen vidare på fritids 13.45-15.45.
Förhoppningsvis är jag på topp igen då.

Nu blir det "Kroppsliga ingrepp" på Discovery T&L, sen är det dags för lite sömn.

Sweet dreams ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0