Surt, sa räven!

Försov mig idag igen, nu får jag väl ändå skärpa till mig!
Jag hatar att behöva stressa.

Annars har jag haft en otroligt trevlig dag på jobbet, älskade ungar♥
Kvällen har ägnats åt att dela ut volleytrycket, självklart hade jag området där det mest är massa hyreshus.
Ett himla springade upp och ner för alla trappor=bra träning!
21.30 var vi klara, och då blev det en sväng till päronen för lite smörgås och te.
Mys.
Ludde hade varit till frisören idag och kirrat ny frilla, grymt söt var han!
även om jag tycker han ser så söt ut när han har världens afro...
Vi lade märke till att han till och med fått lite fett på kroppen nu, lovely.
Så skönt att han är frisk från borelian nu, jag lider verkligen när han mår dåligt.
Min lilla prins.


Jag vill ha tillbaka mitt superblonda hår, det mesta av den bruna färgen har tvättats ur..så jag ser mest otroligt tråkig och skabbig ut.
Surt sa räven!


Och vet ni vad?
Idag är det en månad kvar till julafton!


Dags att skutta ner i sängen och få besök av John Blund!

Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0