Sunes jul for the win!

-Har du inte gått och blivit lite tunnhårig Rudolf!?
-Men mamma, jag har väl alltid haft högt hårfäste.
-Du har väl inte hårfästet mitt uppe på huvudet...

-Får man verkligen hugga en gran här?
-Anna, jag betalar skatt, jag har gjort lumpen, jag skänker pengar till Rädda barnen. Jag har alla rättigheter på min sida. Allemansrätten.
Åååååh nu ska vi hugga gran, ja! Nu ska vi hugga gran, ja. Nu ska vi hugga oss en graaaaaaan. Yeeeeah.

-Tipp tapp, tipp tapp det är bara roligt!
-Rudolf, så går den väl ändå inte?
-Jomen..jooo

Sunes jul. Det är ett förbannat tjat om det, jag vet.
Men jag älskar det, kan kolla på det hur många gånger som helst och skratta så jag nästan kissar på mig!



Lite glass på det, och min kväll är fulländad.
Imorgon har jag besämt mig för att ge mig ut på promenad innan jobbet, jag måste bli av med lite överflödigt fladderfett NU!
Annars kommer jag kanske bli förväxlad med en fet julgris och hamna på någons julbord med ett rött äpple i munnen. Och det vill jag faktist inte.


Jag vill ha långt hår...nu!

En dags ledighet har varit otroligt skönt.
Blev en liten tripp till Pennybridge tillsammans med bästa Bella ♥
Fanns så fruktansvärt mycket fint och det kliade i mina shoppingnerver, men jag klarade det bra och köpte inte upp hela staden!




Några riktiga fynd gjordes dock, vilket ni kommer få se senare.
Sen har jag fått utlopp för mitt städbegär och även varit miljövän och återvunnit lite.

Nu ska jag ägna hela min själ åt Sune och hans härliga familj.
Hoppas alla har en bra kväll!

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Överflödigt fladderfett? Ge dig, du är så fin som du är! Jag tycker vi får köra en Sune-kväll nån gång, jag är hemligt förälskad i Håkan, han är king! Tack för igår föresten! Kramar!

2010-11-04 @ 13:15:09
Postat av: Bella

haha, oj glömde ju skriva namn och hela köret :p

2010-11-04 @ 13:15:45
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0