Wohoooo...

Suck.Pust.Stön.
Magsjukan har härjat på jobbet under ungefär två månader, och jag har klarat mig galant...
Tills imorse.
Trodde verkligen jag skulle slippa undan!
Inget jobb på Frosths för mig alltså, skulle inte vara så lyckat.
Istället har jag ägnat mig åt sånt trevligt man gör när man har magsjuka, och fått i mig två koppar smaskigt te.
Jag hatar verkligen det här, man är superhungrig samtidigt som man mår jätteilla.
Hårdbantning på hög nivå.






Två jättegoda teér som inhandlades igår!

Har bullat upp med alla stora soffkuddar + mina tre kuddar i sängen, tänt massa ljus för att få lite mysigt i alla fall.
Mössan, mjukiskläderna och två täcken är på!

Nu får jag önska alla en fantastisk kväll, själv ska jag försöka göra det bästa av situationen och hålla tummarna för att jag mår lite bättre imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0