Bulle i ugnen


Jag har en bulle i ugnen, så sjukt gott ska det bli!...eller jag erkänner, det är två rackare.
 
Så nej, jag är inte gravid. Men det där med uttryck och uppfattning är kul, så här kommer några:

Bulle i ugnen:gravid
Ulv i fårakläder: skyldig, men med oskyldigt utseende
Den gubben gick inte: mig/oss lurar du inte
Den går inte av för hackor: något ovanligt bra
Har inte alla hästar hemma/ koppar i skåpet/ får i hagen:
Om en person som upplevs ointelligent, uppträder förvirrat, eller som säger eller gör ej väl genomtänkta saker.




Till mina bullar serveras det en stor kopp varm choklad.
Apropå varm choklad måste jag vara otroligt känslig mot det, räcker med att jag dricker en kopp så ploppar det upp en finne eller två!
Vad är grejen!?
Vanlig choklad kan jag smaska i mig utan problem.
 



Nu har Ludde lämnat mig och jag ägnar mig åt att tvätta och storgråta till "Benjamin Buttons otroliga liv".
Vet inte ens om jag orkar se klart den, har gråtit mig igenom början och det tar på krafterna!
Kanhända att jag sätter på något käckare, som "Sunes jul" till exempel.
Ja, man kan se den sjuhundranittoelva gånger, punkt.




Jag har fått önskningar ett antal gånger om att köra en sån där dagens outfit som varenda liten bloggare kör med.
Idag händer det, enjoy!

                 
Rosa pyjamasbyxor med aphuvuden är sååå rätt hösten -10. Kom ihåg det.

Imorgon är det dags för jobb igen. Känner redan stressen komma krypande, men det kommer gå fint!
Bara jag kommer ihåg att andas ibland.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Forts. på att inte ha alla hästar hemma: hissen går inte ända upp/ alla besticken var inte i lådan/ hjulet snurrade men hamstern var inte där/ det var inte plogat ända fram/ alla pixlar fanns inte på skärmen osv

2010-10-25 @ 08:50:42
Postat av: Josephine

Värsta soffmyset :D Jag gillar din rosa outfit =)

2010-10-26 @ 13:00:50
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0