Ett äckel gripen!

Äntligen säger jag bara!
Skönt att dom äntligen fått fast någon som utfört några av våldtäkterna i Örebro.
Synd bara att det hann gå så långt, det är ju inte bara en som blivit våldtagen direkt.
Det var en, bara att hålla tummarna för att dom får tag på det andra äcklet också...
Här kan du läsa en artikel.

Jag blir verkligen att må jätteilla och blir gråtfärdig när jag tänker på alla dessa kvinnor som blivit utsatta.
Tänker på hur otroligt svårt det måste vara att försöka leva ett normalt liv utan rädsla för att det ska hända igen.
Fattar inte att det finns såna äckel som kan göra något så hemskt.
Usch säger jag bara.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, visst är det hemskt allt det där som hänt i Örebro.

Jag hoppas verkligen att det är rätt person som de anhållit och det ska skrämma iväg den andra personen som också har härjat runt.

2010-10-13 @ 08:47:19
Postat av: Erik

Dock är denna person endast misstänkt för en liten del av alla de våldäkter och våldtäktsförsök som inträffar i Örebro.

2010-10-13 @ 17:38:52
Postat av: Ems

Jessica: visst är det! Som du skriver; förhoppningsvis blir den andra ivägskrämd nu.

Jag håller tummarna!



Erik: Jag är medveten om det, men det blir ju inte värre av att dom har lyckats få tag i en som troligen utfört några av överfallen.

2010-10-13 @ 17:57:42
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0