The end of the weekend

Då var man hemma från föräldrarna igen!
Tänkte ta med mig lite saker när jag var där, som till exempel vinterjackor och skor.
När jag skulle lyfta ut min rosa resväska var den förbannat tung, i den gömde sig åtta par skor!
Sjukt egentligen att man inte märker att så många par är borta...
Rena julafton blev det!
Sen fick även två par stövlar(som jag hade koll på att jag ägde) hänga med också.
Så tre jackor, tio par skor och en kopp rikare återvände jag hem.


Koppar från Höganäs. Tack mormor&morfar ♥

   
3 par av skorna som gömde sig i resväskan! (Skorna från Killah till höger finns till försäljning på min bloppis)



Mina stövlar från Scorett som köptes förra året, får hänga med i år också. I love them ♥

Som det ser ut nu är jag ledig imorgon. Men sånt där brukar ändras rätt snabbt.
Har en känsla av att fröken Larsson kommer få rycka ut imorgon när allt kommer omkring!

Nu ska jag sätta på en film och njuta av alla fina ljus jag har runtomkring mig ( närmare bestämt tio stycken!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0