Oh happy day!

Jag lider av en sorts lathet för tillfället, en konstig lathet.
Till exempel har jag spenderat dom två senaste nätterna i min bäddsoffa, bara för att jag inte har orkat flytta på dom två små högarna med rentvättade kläder som ligger där.
Men jag orkade montera upp och bädda i soffan, som förövrigt är skönare än min säng.
Grymmaste bäddsoffan ever!
Jag har även gått och varit kissnödig i ungefär en timme nu för att jag inte orkar flytta på sakerna som ligger på toalettlocket.

Så just nu känns det som jag har stökigt i mitt lilla hem(fast jag vet att det inte finns många som har det så välorganiserat och fint som mig!) ,och för första gången någonsin orkar jag inte ta tag i det.
Men nu börjar jag nå bristningsgränsen, imorgon ska allt, precis ALLT tillbaka på sin rätta plats.
Annars blir städpedanten inom mig wild and crazy, eld och lågor, från vettet.
Ja, ni fattar.

Förövrigt var det en otroligt söt unge som gjorde sina behov i min famn idag.
Det blev plötsligt otroligt varmt , jag trodde att klockan var slagen och jag hade kommit i klimakteriet och fått såna där vallningar som jag hör tanter prata om ibland.
Jag hade fel.
Som tur var hade jag en extratröja med mig så jag slapp glida runt och lukta skunkfröken hela dagen!




Imorgon ska jag investera i vitpepparkorn.
Magsjukan sprider sig som en löpeld, och jag tänker inte falla offer för den!
Även om jag kunde behöva en liten bantningskur...jag har lagt på mig tre härliga centimeter i midjan.
Vilken glädjens dag.
Nu ska jag tröstäta lite godis och kolla på den exemplariska vulkanen till finne som har bosatt sig på min haka.

Life, oh life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0