Pictures

Jag är sjuk, trött och helt utan energi.
Det resulterar i att inlägget som följer mest kommer bestå av bilder, vilket betyder att ni slipper mina långa svammeltexter som oftast blir till på min kära blogg!

För att göra en sammanfattning av senaste dagarna kan jag börja med:
 En av dom finaste människorna som finns har varit på besök.
Johanna, som på obestämd tid bor och arbetar i Norge, och även gått och kärat ner sig en gutt vid namn Tor-Erik(som är otroligt lik den där spillevinken som sjöng att han var "in love with a fairytale" i Eurovision song contest förra året.

Kladdkakan som jag hade lagt ner min själ i glömde jag helt täcka över under natten.
Så när jag hittade den på morgonen hade den gått från "Kladdkaka" till "Torr,stenhård kaka".
Bra Emelie, bra.
Jag svirade ihop en negertårta lite snabbt.
Ja, jag måste skriva negertårta...annars förstår man ju inte vad det är!


Halvan med pärlsocker gjorde jag enbart till min kokoshatande vän!


Salami, fina grejer om man frågar mig. Snusk om man frågar Johanna!

Hoppas du förlåter mig för den här J ;)

Jag bjöd även på en superb middag bestående av kött, pommes och bearnaisesås(rydbergs ofc).
Sen blev det filmmys med godis, chips, dip och cola och den fina filmen "Letters to Juliet".

Dagen efter hann vi med en sväng på Systemet och Ica, Johanna skulle köpa på sig vin och marabouchoklad!
Det jobbiga med hennes vistelse var att tillfället att krama henne hej då kom på tok för snabbt.
Jobb på Frosths väntade för min del, det var tufft att ta farväl vill jag lova ♥


Förövrigt gick det fint på Frosths, jag lär mig mer och mer och tror jag sköter mig rätt okej!
Det där med att prata med folk är ju min grej.
Dock lyckades jag ha omkull min första bakelse i torsdags, vilket resulterade i att jag fick mig en smakbit.

I fredags var jag tillbaka som fröken Larsson igen, fru Påhlson och jag var skojfriska och busade hela dagen!
På eftermiddagen byggde jag vackra skepp med rymdlegot, åt äppelpaj och tappade bort en unge.
En helt vanlig dag på jobbet helt enkelt.

Jösses..nu blev det sådär förbannat långt i alla fall!
Aja, det är ju helt frivilligt att läsa.


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

emlan, gud vad du är underbar. och jag saknar dig redan! du MÅSTE komma hit och hänga, och allra helst komma hit och jobba i sommar <3 du är och förblir bäst, glöm inte det <3

2010-10-24 @ 12:49:58
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0