Saturday!

God morgon folket!
Sitter här vid mitt lilla köksbord och kan knappt röra mig ur fläcken, min mage är full med salamismörgås, yoghurt med smak av äpple,vanilj och kanel(smaka den, annars missar du något!) och en stor kopp varm choklad på det.
Jösses.
"vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram", känns ju som ett givet låtval.

Fick ett sockersött sms av min underbara,fantastiska fru Emelie ♥
Sånt där kan göra min dag!

Snart ska jag dra på mig jobboutfiten och mina snygga rosa tofflor.
Men ikväll byts tofflorna ut mot high-heels!
Kan inte säga annat än att jag har rätt höga förväntningar på kvällens maskeradfest.
Awesome att man inte ens får komma in i lokalen om man inte är utklädd, tummen upp till Jonas Källgren och hans liga som anordnar det hela.






Okej, dags att börja jobba på att se en aning anständig ut!
Ha en awesome dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0