Sunday

Imorse vaknade jag upp av att solen lyste mig rätt i ansiktet och jag såg mina söta vänner Sandra&Diana ligga och sova sött!
Blev inte många timmars sömn inatt, men vad gör det när man får umgås med sina bästa vänner?
Tvillingarna ordnade en härlig frukost, sen satt vi och pratade och garvade åt gårdagens spektakel!


Sen drog vi på oss lite kläder, konstaterade att vi såg en aning slitna ut hela högen och traskade upp på stan i det fina vädret.
Jag gav hm en chans till, och idag hittade jag faktist en jacka!
Var en liten fläck i fodret på den och var dessutom den sista i storlek 34, så fick 50:- rabatt.
Bra grejer!
Vi kämpade oss igenom några affärer till, sen var det dags för tvillingarna att åka hem och tvätta.
Emelie anslöt sig och vi tog oss till Indiska, efter det åkte jag tillbaka till sköna gröna Lindesberg!
Det var så skönt att komma hem igen, nu märker jag hur fruktansvärt mycket jag älskar min lägenhet.

Nu har jag avnjutit en fantastisk middag hemma hos mamma och pappa, kollat på "The city" och "The hills",
"Lite sällskap" pågår och sen är det "Ensam mamma söker" som gäller.
Fullt upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0