Organize

Trots att jag känner mig så trött och hängig har det varit en otroligt givande och bra dag på jobbet!
Fröken Yvonne och jag tog tag i projektet att förbättra avdelningen, jag som älskar att organisera och dona.
Önskar att vi hade tagit före- och efter bilder, vilket upplyft!
Det sattes upp lite tavlor, togs ner hyllor, möblerades om, togs bort.
Ja, vi gjorde i princip allt!



Men vad är grejen med vädret om jag får fråga?
Att jag dessutom redan glider runt i min tjockaste vinterjacka gör mig ännu mer chockerad, och frågan är vad jag ska sätta på mig när det blir kallt på riktigt.
Antar att jag antingen får gå i ide eller flytta till varmare breddgrader tills det blir vår igen.
Känns som en fantastisk idé!
Någon som joinar?

Drabbades även av en chock och ett smärre hjärtstillestånd när min telefon ringde på ett 019 nummer idag, på andra sidan linjen var det en tjej som hette Johanna.
Klart jag kände igen rösten, men den Johannan jag tänkte på befann sig ju i Norge.
Det visade sig att hon var hemma på visit, min underbara Johanna som jag saknat ihjäl mig efter!
Så imorgon kväll blir det sleepover i min lya, som jag längtar ♥

Tog det allra sista av min energi och slängde ihop en kladdkaka när jag kom hem.
I brist på ströbröd till formen tog jag havregryn(funkar precis lika bra) och äggen hade gått ut i datum för ungefär en månad sen(bra där!).
Men som tur var finns google, bara att skriva in "kladdkaka utan ägg" så kommer fenomenala recept upp!









Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

du är så gullig :D och det var kul att chockera <3 ses om några timmar, ringer efter kören!

2010-10-20 @ 09:36:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: elina

JAG JOINAR! och ja, jag är allvarlig haha! dricka drinkar och dansa hela natten på bali, åka på utflykter, bli brun, solglasögon på och göra utflykter :) det vore LIVET att åka med dig! sug på den karamellen, jag är på som sagt ;) jag tror vi skulle få "the times of our lifes" gumsegosan! =)

2010-10-20 @ 14:49:46
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0