What a night!

Vilken härlig helg jag har haft!
En sväng på stan med Tess för lite shopping, bonuscheckarna skulle ju komma till användning.
Självklart hittade jag ingenting i klädväg som jag ville ha, så fick bli lite annat krims krams istället; ett svart nagellack, puder, örhängen och två ringar.

Efter vi hade rusat runt ett tag var vi tvungna att inta en bänk, och vi kunde inte sticka under stol med att vi kände oss som två pensionärer som nyfiket satt och iakttog människorna som passerade.

Sen tog jag mig till tvillingarna där det blev mys i soffan och massa prat.
Jag älskar dom stunderna ♥
Dock varade inte vilan så länge. Det skulle hinnas med att välja kläder, sminkas, piffas och puffas!
Förfesten var awesome! Sju blondiner som babblar i munnen på varandra, sen måste jag väl medge att jag och min fru Emelie var värst i vanlig ordning. Vi kan det där med att hålla låda.

Sandra&Bella

Blonda babes!

Tess,Emelie,Diana

Emelie&Jag ♥

Efter mycket dans, skratt och en pajad spegel var det dags för min taxichaufför Saman att göra en insats: ta oss till Frimis.

Diana; sju års olycka!

Det gjorde han med en glans utan dess like.
Bra jobbat homie!
Det var tur att jag hade så fruktansvärt bra sällskap, för Frimis är inte mycket att hänga i julgranen om man frågar mig.
Tacka vet jag Satin och Strömpis!

Efterfesten hölls på donken, cheeseburgarna var otroligt välkomna där på nattkröken kan jag säga.
Emelie och jag roade oss med att underhålla hela placet med vårat snack, vi var fantastiska och jag önskar att det hade filmats.

Vi satt kvar och babblade tills det stängdes, då började den långa och otroligt kämpiga promenaden hem.
Jag var den enda som tappert tog mig fram i mina high heels, resten av ligan hade varit duktiga med att komma ihåg att ta med sig ett par promenadvänliga skor.
Bra brudar!
När vi var hemma mötte vi tidningsbudet, han sa god morgon och vi skrattade och sa god natt.
Vi var inte medvetna om vad klockan var egentligen!

Det var underbart att tvätta av sig sminket, borsta tänderna och krypa ner i sängen.
Speciellt när det är tillsammans med några av dom finaste människorna som finns ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh! Fin blogg! <3 Tack för igår!!!! <3

2010-10-03 @ 23:33:27
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som du hade en bra kväll :)

Hade jag också. Det var extra kul att höra allt eftersnack. Tydligen hade min kompis blivit utslängd från Ritz :P

När jag vaknade igår morse hade jag en blomma ritad på min kind...

2010-10-04 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0