Falukorv i cykelkorgen

Idolmyset med mamma och Ludde var awesome.
Jösses vad det är härligt att få se Anders Bagge igen, sköna karl!
Mamsen är rädd att jag ska svälta, och stoppade för säkerthets skull ner en bit falukorv(och även en burk creme fraiche, fiskbullar, potatis och en blomma) i min cykelkorg när jag skulle hem.
Världens sötaste mamma har jag ♥
Problemet är bara att jag har överdrivet mycket i både skafferiet, kylskåpet och frysen.
Hungrig någon!?

Nu börjar det bli så kallt så man måste ha på sig mössa, vart tog sommaren vägen egentligen!?
Dock gillar jag att bylta på mig härliga koftor, halsduk, mössa och vantar.
Men den känslan brukar gå över rätt snabbt om jag känner mig själv rätt.


På besök hos mamsen,papsen och Ludde!


Mamsen fixar falukorv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0