Fredagsmys ♥

Trots att jag bara jobbat en dag den här veckan, känner jag: äntligen fredag!
Dom 4,5 timmarna jag jobbade idag kändes verkligen som det enda jag orkade.
Min kropp är inte på topp direkt.
Nu ska jag se till att vila upp mig i helgen, för sen är det jobb måndag-lördag som gäller.



Ikväll kommer min älskade vapendragare Mathilda och myser♥
Dock är jag en aning bitter på henne, eftersom hon lämnar mig och drar till Turkland på söndag.
Vad är det för stil!?



Slänger in lite fler bilder på min enkla, men ack så mysiga boning!










Ljusarrangemang ala Ems




En av dom välfyllda garderoberna




Skylten som pryder toalettdörren :P




Några pärlhalsband+en vas får piffa upp fönstret lite

Nu ska jag försöka samla lite kraft, sen ska jag städa lite och laga mat innan Babs anländer.
Är det romantik på tapeten så är det!

Så önskar jag alla en toppenfredag!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken mysig/fin lägenhet! :D

2010-09-06 @ 20:44:00
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0