Glädje är gratis!

Att få höra att man är en av dom finaste människor någon vet, för att man är underbart spontan och en glädjespridare.
Dom orden värmde så otroligt mycket, jag gillar att framstå som en person som gör andra människor glada!
Tack för dom fina orden J!

Jag tycker alla ska bli bättre på att ge komplimanger, och då menar jag inte att man ska kasta ur sig dom till höger och vänster utan att man menar det man säger.
En av personerna jag jobbade med på Rhodos är en sån där människa som är fantastisk på det där med komplimanger, och dom är så pass personliga och beskrivande så man verkligen förstår att han menar dom.
Det är fint att få höra sånt, men jösses vad svårt det är att ta till sig!

Så, imorgon tycker jag alla ser till att ge en komplimang till någon ( och verkligen mena det).
Det kan vara vad som helst; att du tycker någon har ett fint leende, härligt skratt, är en bra vän.
Ja, nästan vad som helst!
Och vet ni vad?
- Det är helt gratis att sprida glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0