It's a beautiful day

Vilken skön dag!
Sångsamling, lunch, söva söta barn, äta fruktsallad med glass och sen lite lek ute på gården(och tjåla med Elin litegrann).
Sen var min arbetsdag slut!
Trampade hemåt på röda faran med ett leende på läpparna.
Dock känns det att min kropp inte är sitt vanliga jag än, huvudet värker och jag känner mig matt.
Men det är bara en sån där liten parentes som jag försöker tänka bort, det kunde trots allt ha varit mycket värre!


Nu ska jag ta tag i disken, sen blir det nog även städning av toalett och avdamning lite här och där som gäller!


Kommentarer
Postat av: aa

du är brottsligt snygg i glasögon fröken.

2010-09-06 @ 21:50:39
Postat av: Elin

:) Ses imorgon!

2010-09-06 @ 21:53:20
URL: http://eliinslife.blogg.se/
Postat av: beundrare

shiiiiiet! u look great...

2010-09-07 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0