Jag tål det inte!

Klockan är 22.07 och jag kan äntligen slappna av en liten smula.
Hade en plan att hinna med lite kvalitetstid tillsammans med mig själv ikväll!
Grejen med mig är att jag stressar runt hela tiden, trots att jag inte ens behöver det många gånger.
Som jag beskrivits av två herrar: jag är som en duracellkanin!
Var till mina kära föräldrar efter jobbet för att äta lite och umgås.
När jag kom hem fick jag panik över att det stod smutsig disk i köket.
Jag tål det inte!
Diskade, sen ner i tvättstugan och boka lite tider.
Upp igen, kände att jag verkligen måste organisera om i garderoben.

Grejen är att jag verkligen inte står ut med att gå och lägga mig, om jag vet att det är stökigt någonstans.
Idag ska jag dock försöka bota det en aning.
Hade lite kläder uppe på sängen, som jag nu skjutit in lite snyggt under den istället.
Försöker tänka att "syns det inte, finns det inte".
Men det irriterar mig...och om jag känner mig själv rätt kommer jag gå upp och vika dom snyggt och lägga in dom i garderoben.
Där dom hör hemma!

Imorgon har jag en upplagd plan för hela dagen.
Måste passa på när man är träningsledig!

♥7.30 upp&hoppa fröken Larsson, inta duschen, ät frukost, klä på dig!

♥8.30-16.30 Jobba

♥17.00 Klipp,klipp! Jösses vad jag längtar!

♥ 18- handla, dammsuga, rensa/organisera i garderoben, lägga ut drivor på bloggshoppen igen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka andas lugnt och finna någon sorts harmoni.
Stressen över att jag måste hinna sova börjar komma krypande.
Ska i alla fall börja se på den otroligt tjejiga, töntiga och fullkomligt underbara "Mean girls" innan sovmasken åker på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0