Parfume

Idag är det onsdag, och för tillfället försöker jag motstå frestelsen av...mig själv!
Det är inte så att jag gått och blivit ordentligt egenkär, utan det är en parfym som är boven i dramat.
Dsquareds "shewood", luktar verkligen grymt gott!
Fick ett prov på den här idag, och jag känner ju att en sån flaska skulle trivas i min ägo!



                   "hewood"                                                    "shewood"

Mina absoluta favoriter är Guccis "Envy me", "Be delicious" från DKNY och
Escada "Ocean lounge".
 




Jag är otroligt petig när det kommer till det där med parfymer, det värsta som finns är gamla tanter( och ungar i tonåren) som dränker sig i superstarka/billiga parfymer.

Känner mig så fruktansvärt trött och slut i min kropp.
Jag har starka misstankar om att det är hösten som är boven i dramat.
Idag gjorde i alla fall solen mig en tjänst och höll sig framme, men jösses vad kallt det är på morgonen!
Vantar och mössa- check.
Imorgon har jag öppning, vilket betyder att jag kommer sluta tidigt!!!
Wohoooo, första gången på ungefär 3 veckor.
Amazing.
Ska bli otroligt skönt att hinna hem och andas ut lite innan det är dags för träning.

Nu ska jag skutta ner i tvättstugan och kolla om det möjligen finns någon liten tid till mig.
Känner att det snart är dags för veckans handduk- och sängklädertvätt!

Sen har mitt sötsug nått sitt esse, men jag ska försöka motstå frestelsen.
Råkade få syn på mig själv i ett skyltfönster idag, och upptäckte en underbar liten kanonkula på magen.
Fint Emelie, fint!
Suuuuuck.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0