Piggelin

Klockan är inte ens halv tio och jag har redan hunnit med en promenad runt sjön, ätit frukost, bäddat sängen och diskat.
Jag älskar verkligen att promenera på morgonen, man får så mycket energi ( plus att frukosten smakar himmelskt sen när man kommer hem igen!)



Breakfast!

Nu är den polska horan borta, och jag har istället en askblond färg i skallen igen.
Har kommit fram till att det är så jag trivs bäst!
Nu blir det ett par avsnitt av Sunes jul (ja, jag kan titta på det hur många gånger som helst..), innan det är dags att göra sig iordning så man ser lite respektabel ut.

Bara fyra timmars jobb idag, känns rätt gött med tanke på att jag ska jobba ända till på lördag den här veckan!


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

KÖR HÅRT! det ljuva vuxenlivet? pust...



<3

2010-09-06 @ 09:47:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: J.A

Du är så naturligt fin...

2010-09-06 @ 17:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0