Sick and tired

Eftersom jag roar mig med att vara sjuk, händer det inte speciellt mycket i mitt liv!
Har ägnat dagen åt att ligga nerbäddad i sängen i min rosa pyjamas och tittat på några typiska tjejfilmer; Legally blonde, Grease och Mean girls. Sen blev det även lite Harry Potter och ett par avsnitt av Lipstick Jungle.
Slumrade till lite mellan varven, knaprade tabletter, pumpade in nässpray och tyckte allmänt synd om mig själv.
Det får man faktist göra ibland.
Känner ju att Blondinbella och alla stora bloggerskor kan slänga sig i väggen, informationen om mitt liv är ju så fruktansvärt mycket mer intressant att läsa om...



Framåt kvällen blev min ensamhet alltför stor, och jag kände att lite medlidande skulle sitta fint.
Därför var det riktigt härligt att mamsen undrade om jag ville komma till Smultronvägen och sova inatt.
Det är ju makalöst vad sällskapssjuk jag är, blir galen om jag inte har någon att prata med!
Så nu har jag fått prata av mig och umgåtts lite, underbart.
Dags att krypa i säng och hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon.

Good night, sleep tight ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0