Vart ligger landet där man böjer bananerna?

Åh vad härligt att äntligen få krypa ner i sängen (iklädd pyjamas,strumpor och med två täcken över sig).
Känns inte som jag har andats ut ett dugg på hela dagen, har varit något slags organiserat kaos...eller något.

Fick jobba med härliga Jossan ! Det gillas skarpt, och hon gjorde något hon aldrig gjort förut. Jag är stolt över dig bruttan ;).
Eftersom det var fredag och vi ville få upp partystämningen i kroppen, ordnade vi disco.
Musiken var given: det är Mojje och hans härliga skiva "barnvakt" som gäller just nu.
Där kan man få höra låtar som: Coola balla brillor, Svenne tåsvett, Discobowling kung och vart ligger landet där man böjer bananerna.
Fantastiskt. Det blev mycket shakeande för både mig och Jossan.


Efter jobbet var det bara hem snabbt, och sen iväg på volleyboll!
Sen avslutades kvällen med kinamat tillsammans med päronen och söta Sara.

Nu lämnar jag frökenrollen för den här veckan, imorgon är det dags för arbete på Frosths igen.
Det är kämpigt att ligga på topp vill jag lova, har fått härliga utslag i mitt face...vilket brukar vara ett tecken på att jag känner mig stressad!



Dags att kolla på gårdagens avsnitt av idol, innan jag får min välbehövliga skönhetssömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0