The end of the weekend

Och ungefär här var helgen över!
Man blir lika förvånad varje gång.
Har spenderat i princip hela dagen i arenahallen.
Sett bra volleyboll( Lindesberg tog självfallet hem segern!), sålt kaffe,godis och smörgåsar till hungriga gäster och judofolk, pratat och skrattat med Sara, Jossan och lite andra härliga människor!
När allt var över blev det middag hemma hos föräldrarna.
Lax, stekta champinjoner och en härliga "mammasås" med creme fraiche, rom och kräftdtjärtar.
Jösses vad gott det var, mamsen vet verkligen hur en slipsten ska dras!

Blev givetvis masssa gos med Ludde framför teven också.
 "The City", som är mitt absoluta favoritprogram. Whitney verkar vara en sån fruktansvärt gullig tjej! Sen att hon har grym stil och är snygg till max går ju inte heller att sticka under stol med.


Whitney Port


Sen var det seriestart för "Ensam mamma söker".
Som vanligt kom jag på mig själv med att sitta och le med huvudet på sned för att jag tyckte det var så gulligt och puttinuttigt med all denna romantik.
Men vad i hela friden hade Petra på sig på första träffen med sina killar!?
En gul stickad klänning med en stor sidenrosett på magen!
FAIL på den...jag höll på att skämmas ihjäl å hennes vägnar när den där hemska saken uppenbarade sig på teven!

När jag kom hem kom jag på att jag var tvungen att tassa ner i tvättstugan, kändes lite småläskigt såhär sent på kvällen!
Men det fanns inga mördare eller våldtäktsmän därnere, så jag kom helskinnad tillbaka.
Nu har jag hävt i mig två koppar te, jag har verkligen blivit världens tedrickarmänniska!


Imorgon är tanken att jag ska ge mig ut på morgonpromenad, tvätta lite.
Sen blir det jobb, träna ungar i volley 2000 och sen ska jag träna själv.
Fullspäckat schema, precis som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0