Lördagsnöje

Sisådär ja!
Då har jag gjort mitt och varit och röstat.
Fy skäms på er som tänker agera soffliggare.
Jag känner väl lite så att när man väl har möjlighet att påverka något, ska man ta den chansen också.
Så ni som inte röstar- kom inte och håll på och klaga sen!
Vissa är så hemlighetsfulla med vad dom lägger sin röst på, själv tycker jag inte att det är en big deal.
Jag valde att lägga min röst på moderaterna och Fredrik Reinfeldt i riksdagen. Jag har så förbannat svårt för tanten Mona Sahlin och socialdemokraterna.


 Herr Reinfeldt är ju i alla fall någorlunda vettig. 


Reinfeldt i all sin glans.

I kommun och landsting fick min röst falla på Centerpartiet.
Dom är väldigt måna om att sjukhuset här ska få vara kvar, vilket jag tycker känns otroligt viktigt.
Socialdemokraterna kör på med sitt fulspel, smutskastar andra partier för att framstå som bättre själva.
Dagisnivå?
Jag spyr på dom rent ut sagt!

Jaja, dom får väl hållas med sitt och försöka ragga röster genom att strutta runt och dela ut rosor( har ni inget bättre att lägga pengar på!?).
Mig kommer dom i alla fall aldrig lyckas övertyga.

Jag anlände till röstlokalen iklädd highheels och klänning med lite glammiga paljetter på axlarna.
Kändes bara såååå rätt.

                

Nu väntar jag bara på att Mathilda ska jobba klart på Gina tricot, så vi kan äta romantisk middag!
Sen blir det även kli på ryggen och sleepover, fy vad det var längesen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0