The weekend

Okej, I'm back!
Har varit lite mycket på schemat för fröken Larsson, då blir bloggen lite lidande.
Jag skriver när jag känner för det helt enkelt!
Det får bli ett inlägg som är utfyllt med bilder, det är ju som man brukar säga " en bild säger mer än tusen ord".
Precis dom orden fick jag höra av en karl när jag kom hem från mallis förra året och visade upp mina fina semesterbilder, han hurrade uppenbarligen inte lika mycket!

Lördagen var det jobb på Frosths, sen blev det utgång med några av mina blonda väninnor.
Fina Bella fastnade inte på en enda bild, vart höll du hus kvinna!?

Eftersom jag hade fått arbeta som bartender en sväng när jag var på Karptahos, var min uppgift för kvällen given.
Jag blandade drinkar som jag aldrig gjort något annat. Och vilket resultat jag uppnådde.
Carro- jag lägger inte hela skulden på dig för mina nerspydda skor. It takes two to tango ;)


Laddar med havregrynsgröt innan Frosths


Jag och lovely Carro


     
Sjuklingen ♥         Diana                 Carro,Diana,Me     Jag&Bella


Dansmovesen sitter precis som dom ska i alla fall. Nemas problemas!




Här har vi en otroligt skön snubbe vid namn Saman.
Han gillar att skjutsa runt på mig och mina vänner gratis, i utbyte mot att jag babblar och är glad.
Vi är homies.

Efter den här bilden togs entrade vi älskade Satin, där det var premiär för club royale.
Jag inledde med att tappa bort min plånbok, som någon snäll kille lämnade in senare.
Efter det intog vi dansgolvet och tappade bort varandra.
Hakim och Knappen från nrj var awesome!
Jag fick träffa sköningarna Maipo, herr Källgren och herr Hansson igen.
Sen spydde Carro ner mina skor, men det visste ni ju redan!

Underbar kväll helt enkelt, med några av dom finaste människorna som finns ♥

Dagen efter vaknade jag upp en mobil fattigare.
Men det är ju sånt som händer när man somnar på bussen och måste kasta sig av snabbt som attan!
Jag försökte tänka positivt, nu slapp jag ju all denna farliga strålning som man kan få i sig.
Tacka vet jag röksignaler och brevduvor.

En härlig "dagen efter" bild


Först hade jag starka planer på att köra heldag i sängen med massa film.
Men nej, jag kunde inte bara ligga och lata mig.
Så jag diskade, dammtorkade och gjorde allmänt vackert i mitt hem.
Sen åkte jag och inhandlade lite sköljmedel, tre rosa tandborstar och äppelmos i all min glans.



Tack vare facebook och min blivande man herr Hellsten, fick jag till slut tag på mina föräldrar.
Körde en övernattning där eftersom jag skulle agera hundvakt dagen efter.
Jag älskar verkligen " Ensam mamma söker", det är så töntigt och romantiskt.


Kommentarer
Postat av: mammy

säg mig inte att d e samma taxi chauför som du p jag åkte med den gången ? :D haha för kul!!!!

2010-10-01 @ 02:44:59
Postat av: Bella

Jag har mina knep för att hålla mig borta från bilderna ;) Fick du mitt sms? Kände mig så jäkla taskig sen som bara drog, men jag hittade inte er o så ringde ja mattias som hämtade mig :p Jag hade i vilket fall som helst jättetrevligt=) Trist det där med din mobil och spyan, verkar ha varit en rikigt toppenkväll för dig sedan :p kramar!

2010-10-04 @ 22:00:18
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0