Konsten att sova

Här sitter en otroligt trött fröken Larsson.
Så pass trött att hon lyckades somna ifrån den roliga volleybollträningen!
När jag kom hem från jobbet tänkte jag att det skulle vara riktigt skönt med en liten powernap, för att finna rätta lugnet pluggade jag in ett par hörlurar i öronen för lite stämningsfull musik.
Och nog fann jag stämningen alltid. Har aldrig sovit så tungt förut tror jag.
När jag vaknade upp hade det blivit mörkt, och ett x antal människor hade försökt nå mig.
Det sista var från min älskade mamma:
"Var är du??? Jag är orolig och gråter"

Hon hade varit och ringt på dörren tre gånger!
Ringde upp henne snabbt som ögat för att meddela att jag var vid liv, då kom hon och Ludde tillbaka för att kramas lite.
Dom är för söta ♥



mamma&Ludde

För övrigt har jag haft en underbar dag på jobbet.
Var redigt kallt klockan sex imorse, när jag svingade mig upp på cykeln.
Uppfriskande skulle jag vilja kalla det!
Gjorde en härlig frukost till dom ynka två barnen.
Det bjöds på havregrynsgröt och sen fick man välja om man ville ha rivet äpple, kanel, linfrön eller mosad banan på.
Ja, det är sjukt gott med mosad banan på gröt.
Tro mig!

När jag ändå var i farten förberedde jag dagens lunch: kycklingfilé med red currysås.

Sen har det hunnits med en tripp till skogen, massa lek på gräsmattan, mys, pussar&kramar och massa skratt.
Mina kollegor gillade min nya frilla och jag gillar den med, även om det känns lite ovant.
Det är trots allt en bra bit som är bortklippt!




    

Helgen närmar sig med stormsteg.
Imorgon ska jag träna mitt lilla lag tillsammans med Sara, sen vankas det nog utgång med elitbrudarna.
På lördag är det bara att ladda om för då ska "The Blondes" ut: jag, Sandra, Diana, Emelie och Tess!
Känns som det kommer bli en bra helg, och jag håller tummarna för att vädret fortsätter hålla sig såhär fint.

Nu är det dags att tända massa ljus, kura ner sig i sängen och kolla film.
Höstmys ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du liknar hon i MEDIUM

2011-05-31 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0