Out of bed look

Jag försover mig aldrig.
Men ingen är perfekt, även solen har sina fläckar, man kan inte vara på topp jämt osv.osv.
Ja, ni har fattat rätt, idag försov sig fröken Larsson.
Slängde i mig lite frukost(tur att man har färdiggjorda smörgåsar från Frosths) och drog på mig kläder.
Sen hoppade jag upp på röda faran med morgonfrillan susandes i vinden.
När jag väl kom fram hade den härliga dimman och fuktiga luften gjort min frilla ännu hetare.
Snacka om "out of bed look".
Eftersom jag redan var så attraktiv i håret fick ungarna gå loss på mig och leka frisör, man ställer väl upp!



När jag blev ensam med barnen på eftermiddagen började jag pyssla med en liten tavla för att piffa upp avdelningen lite.
Kanhända att jag visar resultatet sen, jösses vilken handlingskraftig fröken jag är!

Idag fick jag äntligen se fröken Paulas lilla Elvira, jösses vilken söt unge ♥

Nu ska jag göra iordning tacos, ta tag i disken och röja upp efter röran jag ställde till med imorse, det syns att jag hade bråttom vill jag lova.

Sen slänger jag mig upp på cykeln och besöker mamsen för lite idolmys ♥
Idols jury består av Anders Bagge, Laila Bagge Wahlgren och Andreas Carlsson. Foto: Niclas Brunzell/Söderberg Agentur/TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0