Don't blame it on the sunshine

Några dagar har passerat då jag inte haft några måsten, framförallt har jag inte själv haft känslan att jag verkligen måste göra vissa saker.

Det är en ovanlig känsla för mig, men otroligt skönt har det varit. Igår tillät jag mig att ha en sån där "jäsdag". Jag låg ute i solen och sov, läste, lyssnade på musik och åt på tok för mycket godis.

Ibland får man göra ingenting, utan att känna någon skuld över det.

 





På kvällen somnade Ludde nöjd och belåten mellan mig och Erika och med räven i ett järngrepp.



Love Ems


Kommentarer
Postat av: johanna

Här där jag bor har folk ingen utbildning. de sätter in folk som inte kan svenska att ta han om barnen. de som arbetar med barn i våran kommun skiter faktiskt i barnen. de är bara där för att få betalt. Varför inte ha folk som älskar barn och bryr sig om dem istället för att ta in folk som hatar dem och inte ens kan tala med dem? Har hört att det är så på fler ställen och inte bara här. Men finns säkert många bra dagis också. På förskolorna här få en fröken ha hand om 24 ungar och det anser inte jag vara okej! eller?

2011-04-24 @ 16:59:52
URL: http://barbiie.se
Postat av: OMG!

Du har verkligen snyggaste kroppen!

2011-04-25 @ 12:25:13
Postat av: Jenny

Härligt det såg ut! Jag gjorde ungefär detsamma. Men jag vet ju vem som är brunast på jobbet imorrn, och det är INTE jag! :) Btw, jag har också en räv som sover med mig ibland! ;)

2011-04-25 @ 16:16:11
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0