Life, oh life!

Helgen som passerat har varit den bästa på länge, och den har gett mig grymt mycket energi och glädje i kroppen!
Gled in till Pennybridge efter lunch i lördags och mötte upp Sandra, tog en liten shoppingtur för att sedan bege oss till twinsens place och laga lite mat.
 
När det kommer till det där med matlagning är väl varken Sandra eller jag några mästerkockar( även om min kära vän ständigt blir imponerad av mina konster i köket:P).
Slängde ihop lite kött, klyftpotatis och sås och ja, det smakade fantastiskt!

Med magar som kanonkulor fixade vi iordning oss, pratade, skrattade(sådär typiskt tjejigt). Sen började folket trilla in; Diana, Moa, Annax2 och Elin.
Den sistnämna var en ny bekantskap för mig, och vi fann varandra direkt!
Jag älskar att träffa nytt folk som man klickar med, awesome!

Sandra


Jag&Sandra


Tur att jag är så fruktansvärt attraktiv jämt.

För första gången på riktigt länge var det till och med kul ute på krogen, tror det berodde på att det var drivor med folk jag kände ute och att jag äntligen fick återförenas med den fantastiska Tobbe!

I vanlig ordning blev det inte så mycket kort tagna för min del, mina vänner är alltid lite bättre på sånt där:
Sandra & Diana.

Söndagsförmiddagen spenderades i en säng, innan jag skuttade hem till Sandra för lite girltalk och promenad med Bella. Sen var det dags att lämna Pennybridge för den här gången och åka hem och fira mamsen.
Efter den fantastiska maten somnade jag på golvet tillsammans med Ludde.
Smidigt fröken Larsson!



Det där kallar jag update. Nu är energin slut!

PUSS folket!



Kommentarer
Postat av: Mr. Prince

Först Fredén, sen Jonas Andersson och nu Tobias Holm...av alla människor ( ja, jag såg er sitta och gulla på krogen i lördags). När ska du inse att du kan få såååååå mycket bättre???

2011-04-12 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0