Sweet Dreams

Just nu tror jag att det är jag som har världens renaste lägenhet.
Det känns så i alla fall, och jag älskar det!
Har pedantstädat hela mitt palats och även tvättat mattor, sängkläder, handdukar, kläder och till och med massa skosnören...skosnören alltså.

Jag får verkligen världens lugn i kroppen och känner välbefinnande när det är sådär otroligt organiserat och luktar rent när jag kliver in genom dörren.
Sån är jag helt enkelt!

För övrigt har jag träningsvärk i hela kroppen, vilket också känns skönt.
Imorgon blir det jobb till 15, sen ska jag glida ner till gymmet en sväng och även ta mig en svängom i massagestolen.
Cause I'm worth it!

Nu ska jag ta och skutta ner i sängen, lägga mig bland alla rena sängkläder och invänta mr John Blund.

Sweet Dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad duktig och hurtig du är! Skönt att du mår bättre! Var gymmar du för nånstans? Kram

2011-04-17 @ 19:54:47
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0