Thursday

Guten abend!
Sitter uppkrupen i soffan, äter en fantastisk äggsmörgås, dricker te och kollar på "Du är vad du äter", det ger en verkligen lite perspektiv.



Tjejen som får hjälp idag är bara 21 år och väger 170 kg, hon klarar inte ens av att springa.
Hur kan det gå så långt så man blir så fruktansvärt stor? Jag fattar verkligen inte...
Hennes mål är att klara av att springa 60 meter, 60 ynka meter.
Vissa behöver verkligen en spark i röven för att komma igång, och det behövde uppenbarligen den här bruttan.
Måste säga att jag beundrar henne, om jag var sådär stor skulle jag känna att det var lönlöst att ens försöka.
Hela grejen är så sjuk och jag ska sluta vara så himla missnöjd med mig själv, för det kunde ha varit så mycket värre.



Det känns så skönt att jag har kommit igång med promenader och träning igen, jag mår så mycket bättre.
Gladare, mer energi och allmänt mer nöjd med livet.
Träning är bra grejer!
Igår skulle jag gymma efter jobbet, men fastnade i massagestolen 40 minuter istället.
Så kan det gå när inte haspen är på!
Tog en promenad runt Lindesjön sen istället, grymt skönt.
 




Idag blev det en liten promenad med fröken Gunnarsson, hon ställer alltid upp när det är promenader eller träning på g. Det gillar vi!

Eftersom jag inte börjar förrän 9 imorgon ska jag köra ett litet pass på morgonkvisten, så kommer jag vara ett riktigt energiknippe på jobbet!
Ska äntligen få jobba med Elin igen, evigheter sen ♥

Nu ska jag återgå till tv-tittandet.
Ha en grym kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0