Vi kan gå genom eld, bara för ikväll

Gårdagen var verkligen en riktig höjdare!
Förfest med fantastic 4, massa skratt, diskussioner, dans och photosession med Bingo Rimér aka Sandra Östlund.
Det var längesen jag skrattade så fruktansvärt mycket, love my girls! ♥ 


När jag anlände hade Ems skrivit så vackert på servetten vid min plats ♥


Jag&Ems



Emsx2 + Elin


Jag, Sandra och Elin

Sen blev det en sån där gratistaxi till Strömpis där Fredrik var räddaren i nöden och gjorde så vi slapp köa. Vi tackar och bugar för den!

Kvällen fortsatte vara sådär fantastisk, även om vissa personer borde tänka över sina handlingar lite och inte tro för högt om sig själva.
Träffade på många kända ansikten därinne, bland annat min underbara Babs aka Mathilda Jansson. Vad underbar det var att få svänga sina lurviga med henne på dansgolvet!

Tack vare min charm och goda övertalningsförmåga kom jag till slut hem till mitt palats till ett förmånligt pris. Taxichaufförer gillar verkligen mig!

Fler såna här kvällar åt folket!




Kommentarer
Postat av: Sandra (Bingo)

Haha, du är för rolig! Världens bästa kväll :) <3

2011-04-17 @ 21:47:07
URL: http://sandraostlund.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0