Yesterday

Okej, den där fullmånen gör verkligen mina nätter till ett äventyr.
Det slår aldrig fel, så fort det är fullmåne drömmer jag hur mycket konstigt som helst och sover jätteoroligt.
Inatt har flera av mina vänner gjort graviditetstest, som visade sig vara positiva och dom blev heeeelt hysteriska!
Sen har jag även varit på date och blivit bjuden på ugnsgratinerad falukorv(som jag avskyr som pesten!).
Vart får man allt ifrån egentligen!?

Dagen till ära börjar jag inte förrän klockan 12, grymt skönt!
Om det inte hade varit för att jag har världens smärta i halsen skulle jag ge mig iväg på en promenad, men känner att det är smartast att hålla sig lite lugn.
Så det fick bli en frukost i godan ro, och lite bloggläsning istället.

Igår vaknade jag upp vid 9 tiden och kände bara att jag ville ut,ut,ut i det fina vädret och promenera.
Hurtigt med tanke på att jag somnade vid 5 efter dom nattliga äventyren!
Inget chipssug, eller colasug satte in i min kropp, vad händer och fötter!?
Tog mig runt Lindesjön och kände mig otroligt nöjd och belåten.

Här kommer lite bilder från gårdagen:

 
Underbart att vakna upp till ett sånt här strålande solsken!

 
Okej, det hade varit trevligt med en balkong.
Men ett sittvänligt fönster har verkligen sin charm det också.


Läsobjektet just nu

Senare på dagen lämnade jag trädgårdsgatan och tog en cykeltur hem till mamma, pappa och Ludde.
Vad gör man inte för att få umgås lite med dom bästa och få fantastisk mat och morotskaka i magen!

 
 


mammas mat ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0