You go girl!

Det här var verkligen precis vad jag behövde!
Har just varit iväg på kroppsanalys på MAS, och jösses amalia vad jag blev chockad över resultatet.
Förväntade mig värsta möjliga resultat, och så blev det nästan motsatsen.
Känns helt okej att min bukfettsbedömning blev klassad som 1 på en skala 1-59 (det kan ju inte bli bättre!).
Sen var det en hel hög med andra resultat också; muskelvikt, muskelbedömning, kroppsålder, fettprocent, fettvikt, skelettvikt och vätskeprocent.
På samtliga hade jag förvånansvärt bra resultat!
Nu är jag otroligt motiverad att förbättra siffrorna.
Mitt självförtroende har varit lite i botten den senaste tiden, men det här gjorde att jag faktist kände mig en aning nöjdare med mig själv. 




Imorse var jag och Sara iväg och gymmade lite innan hon skulle börja jobba, sen har vi även tagit dagliga promenader och sen har jag självfallet volleybollen att sysselsätta mig med också.
Beach 2011, här kommer jag!
Nu ska jag fortsätta med tvättandet och städandet, sen blir det lite jobb på fritids.



Oh happy day!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0