Amazing!

Jag somnade till slut, ungefär halv fem imorse.
Lyckat!

Sen fick jag mig världens överraskning när jag skulle hämta posten, vem är den mystiska och otroligt fantastiska person som lämnat det här vid min dörr!?
Jag blir rörd när någon har gjort en sån ansträngning och suttit och klippt ut bokstäver i min favoritfärg och dessutom lyckats pricka in den sortens marabouchoklad som jag gillar allra bäst!
Frågan är bara vem det är jag ska tacka?!





Nu ska jag skita fullkomligt i mitt nya hälsosamma liv, jag är för fabian sjuk och förtjänar massa choklad.
Sen att mina fina centimeter som försvunnit från kroppen kanske kommer tillbaka...
ja...det skiter jag faktist också i!
I alla fall precis nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0