This is what I've been up 2!

Uppdateringen har varit under all kritik, det är jag väl medveten om.
Jag har så många ursäkter så det skulle kunna skrivas en hel roman.
Till exempel: mycket jobb, solen har faktist roat sig med att hålla sig framme en del och det faktum att jag slutat dricka kaffe och haft otroligt sparsamt med energi!
Jag nöjer mig med dom förklaringarna.

Har spenderat mycket tid med PK, idag är det exakt två veckor kvar tills hon drar iväg till US and A...och lämnar mig här hemma i det långa landet falukorv.
Tragiskt men sant.

Förra veckan var jag jätteduktig och gick eller sprang runt sjöarna varenda dag. Det resulterade i att jag minskade ungefär 3 cm både runt midjan, magen och låren.
Fantastiskt!?
-oh ja. Nu är det bara att fortsätta köra!

Vi kör en hög med bilder som grädden på moset, enjoy!


Typisk fredagskväll med Pk


Jag och det där med mat är ju en historia för sig... jag fastnar ofta för en maträtt och äter den stenhårt under en period. Och då menar jag varje dag i princip.
Det jag är otroligt inne på just nu är wookgrönsaker och tortillabröd.
Jösses, jag har blivit tillfällig vegetarian!



Ingredienserna i min egenkomponerade dressing!


Hittade på en bikini som jag helt hade glömt bort att jag hade! Like it a lot :D


Bilden till vänster känns egentligen som en given profilbild på fb.
Just för att den beskriver mig otroligt bra som person..eller något.

Nu är det time for en kopp te känner jag.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Lökpulver!

Du är så söt <3 Jag vill ha lökpulver, men det tycks inte finnas här i det avlånga grannlandet. förjäkla dumt!

2011-08-08 @ 20:25:25
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0