All I want for christmas is you.

I alla år har vi suttit i timmar och haft julklappsutdelning på julafton, granen har liksom svämmat över av paket :P
I år valde vi att ta bort fokuset från det, vilket jag tyckte var en otroligt bra idé.
Jag fick en alldeles lagom skörd med grejer i år, och jag blev supernöjd med allt.

Mixern används flitigt till mina hälsosamma smoothies, mina nya påslakan är ibäddade i sängen, en grym iPod shuffle kommer få följa med mig på mina turer runt sjöarna ( och jag slipper använda mina behag och sportbehån som en dockningstation för min gigantiska iPhone mer!), köksvågen är guld värd när det ska bakas, mätas upp och vägas, superfina assietter helt i min smak ..osv, osv.
Allt fyller sin fantastiska funktion helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0