Dear Santa...


Huslig som jag är, önskar jag mig enbart saker till hemmet i år.
Om den 16-åriga Emelie Johanna Larsson hade sett det här, hade hon gått i taket.
Jag  h a t a d e  att få saker till jag skulle flytta hemifrån när jag var ung(och dum).
Numera är det det jag lever för..ungefär!






Så en mixer känns som en bra grej, förr gjorde jag alltid smaskiga(och hälsosamma) smoothies. 
Så bara att hålla tummarna för att tomten tycker att jag har varit snäll,och dessutom läser min blogg.

Sen har jag ju vissa hälsofreak-perioder. Då har jag insett att en hushållsvåg skulle vara otroligt bra!
Dock kommer jag mig aldrig för att köpa någon själv.

Med tanke på det förbannade icke-användbara förrådet( som ni fått höra otroligt mycket tjat om), måste jag organisera upp vissa förvaringsproblem.

Där kan Ikea vara lösningen.
 Jag tänker mig såna där fiffiga lådor som man kan köra in under sängen, och även en rejäl byrå.
Sen borde alla mina tusentals plagg få plats...resten kan få bosätta sig hos päronen ett tag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0