Good night, sleep tight

Precis som jag misstänkte är det sömnproblem på hög nivå här hemma på Gardenstreet.
Jag känner mig själv på tok för väl.
Min filmrecension får vänta till imorgon, jag har nämligen inte lyckats ta mig igenom filmen än.

Facebook och otroligt härliga människor har satt lite käppar i hjulet för mig, kunde inte koncentrera mig på två saker samtidigt(trots att jag är kvinna), och valde därför att pausa filmen.
Nu har alla dock tackat för sig, och skulle tydligen umgås lite med mr. J. Blund.
Så nu ska jag avsluta projekt filmtittande!

Har även hunnit med att ta itu med något som fått mig att må lite dåligt en längre tid.
Ni vet min otroliga städpedant som bor i mig?

Alla har vi väl våra brister, och jag kan väl avslöja att mitt hem inte är helt perfekt städat överallt.
Jag tror att jag inte är ensam om att ha ett skåp eller liknanden där all skit hamnar, som man liksom inte riktigt vet vart man ska göra av.
Så tänker man " Jag lägger den/det här så länge".
I det skåpet har jag nu rensat och organiserat.
Kom fram till att det mest var massa skit som jag kunde ha kastat för längesen!
Här kommer resultatet:

Före....( ni anar inte vad jag skäms över att visa upp detta spektakel till oreda!)


Efter( lättnadskänsla i min kropp!):


Nu säger jag tack och bock för mig!
Imorgon..eller nej idag är det fredag, och jag tänkte baka lite lussebullar om min kropp nu orkar med det.

Hoppas alla sover gott vid det här laget.
Och ett speciellt meddelande till Freja fruga: kör försiktigt när du ska iväg på morgonkvisten!




Kommentarer
Postat av: P

Du skriver så kul, kom igen kom igen. fortsätt blogga såhär ofta. Du förgyller mina dagar med dina små inlägg.

2011-12-09 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0