Hallelujah.

Ända sen jag var barn har jag haft en en liten crush på Aladdin.
Han är ju otroligt attraktiv, äger en flygande matta , har en rolig apa...och som grädden på moset en snygg kropp och otrolig sångröst!

 

Det lilla problemet är väl att han inte finns i verkligheten, vilket jag var tvungen att inse rätt tidigt.
Dock tappade jag inte hoppet, eftersom jag fick reda på att en man vid namn Peter Jöback gjorde Aladdins röst.
Så kom nästa problem, denna drömman visade sig inte ha något som helst intresse för mig.
Möjligen om jag genomförde ett litet kirurgiskt ingrepp och döpte om mig till Emanuel.
Vid den tidpunkten i mitt liv såg jag inte det som ett alternativ.

Hur som haver kommer mitt hjärta alltid klappa för Peter-ponken.
Inte minst efter jag och mamma var på en konsert med honom för några år sedan.
Han sitter inne på en otrolig värme, och han kan ju verkligen sjunga OCH hans ögon glittrar i verkligheten också.
For real.

Så med tanke på att det är såna juletider, får ni nu avnjuta två liveframträdanden med denna fantastiska man.
Man kan ju inte säga annat än: h a l l e l u j a h






Kommentarer
Postat av: Emma

Du är en otroligt underhållande typ Emelie, alltid lika roligt att läsa dina inlägg. Vart får du allt ifrån? :D

2011-12-15 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0