I be the wall that protects you, from the wind and the rain, from the hurt and the pain.

Jag är lite ledsen i ögat idag.
Min andra hälft, äldsta barndomsvän, personliga ryggkliare, soulmate, boybandkollega...ja min allra bästa vän.
Hon lämnar mig på måndag, lämnar mig för Sälen och jobb på ett sånt där hotell.
Bara tanken att hon blir borta ända till april, det är så in i bombens sorgligt!
För att hedra oss och den fantastiska vänskap vi alltid haft, och alltid kommer ha kommer här två av våra upptåg.
Att låtarna passar som handen i handsken i det här läget behöver jag väl egentligen inte nämna!

Vi är en duo som inte är av denna värld, så är det bara.
Och jag står fast vid mitt ord, om jag inte hittar en karl som kommer upp till hennes nivå snart...då gifter jag mig med henne helt enkelt!






Kommentarer
Postat av: JP

Perfekt underhållning på förfesten. Vi älskar er!

2011-12-09 @ 16:40:13
Postat av: oscar

haha söt du är ;) du kan få regera med mig om du vill ... ;P

2011-12-09 @ 19:02:56
URL: http://ubbeusling.blogg.se/
Postat av: Oscar

Det spikar vi;) har några andra awesome idéer , får diskuteras över affärslunch.

2011-12-10 @ 01:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0