Mornin' Sunshine!

Nu har jag sovit sådär förbannat länge igen, till mitt försvar somnade jag inte förrän vid 3.30 imorse.
Ja, så går det när man agerar sjusovare hela dagen.

Förövrigt kan jag glädjas åt att jag nog har gått och blivit frisk, och att tvättmaskinen kör på för fullt där nere i källaren.
Har provat på lite fast föda, eller någorlunda fast...jag talar om gröt!
Efter att ha levt på blåbärssoppa och någon enstaka skorpa eller riskaka blev mina smaklökar rätt så överlyckliga.

Dagen kommer nog gå i hemmafruns tecken. Ni vet; tvätta, städa, handla och baka lite lussebullar.
I helgen kommer det inte hinnas med så mycket sånt, eftersom jag ska stå inne på Frosths och se glad ut!


Sådär, nu ska jag väl gå och fånga dagen och allt vad det heter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla söt...

2011-12-09 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0