Better than you.

Men hej underbara dag.
Idag fick jag väl ungefär världens sämsta leverans i min postlåda.
Förra veckan satt jag i ett x antal timmar och dokumenterade alla grejer som blivit förstörda i mitt förråd.
Jag suckade högt, men höll ändå humöret uppe och tänkte: " det kommer vara så värt det i slutänden när försäkringspengarna rullar in på kontot".

Trodde jag ja.
Någon brutta på försäkringsbolaget hade präntat ut ett otroligt vackert brev, där hon meddelade att min försäkring inte täcker det som blivit förstört.
Tack och bock!
Och hyresvärden påstår att det inte är hans grej att åtgärda heller.

Så vänta nu, vem är det jag ska kräva på pengar egentligen?
Inte är det mitt fel att hyresvärden råkat "glömma" att nämna att det inte går att använda sig av källarförrådet(som jag dessutom betalar för) för att då blir jackor och alla andra plagg mögliga.

Hyresvärden påstår i sin tur att han varit väldigt noga med att informera alla hyresgäster om detta.
Men hallå, då skulle jag väl för i hela friden inte ha hängt in alla mina jackor och lagt in flera kartonger kläder där!?
Ord står mot ord, men den som kommer gå segrande ur den här kampen är ingen annan än fröken Larsson!
Så det så.






Kommentarer
Postat av: Patrik

Håller tummarna för att du går segrande ur kampen. En bra början är kanske att fråga grannarna om dom blivit informerade om det där... om inte så har ni ju tillsammans flera ord mot hans...

2011-12-14 @ 15:24:43
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: ida

Håller tummarna för dig,,Har haft de exakt samma problemet. men med saker/kartonger ist nere i den källaren,,,Fick ingen info jag heller när ja flyttade in,,,

//Ida

2011-12-15 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0