Videoblogg deluxe!

Jag har fått lite önskemål om videobloggning.
Kan vara en kul grej tänkte jag.
Eftersom jag är en sån där som pratar först och tänker sen kommer det bli spännande.
Jag reflekterar och planerar inte ett dugg, utan det blir bara mitt sedvanliga pladder i all sin glans!
Ibland kanske jag bara pratar ren smörja om ingenting, stundtals kläcker jag kanske ur mig något helt genialiskt!
Man vet aldrig med mig.
Kanhända att det här blir ett stående inslag på min blogg från och med nu!

Så här kommer nu mitt livs första videobloggsinlägg!
Eftersom det är en otroligt stor händelse valde jag att spela in det när jag var som fräschast, efter en heldag på jobbet med massa blöjbyten..och dessutom täckt av korvgryta.

Men det är ju faktist så mitt liv oftast ser ut!
Take it or leave it , med eller utan en fröken Larsson nerkletad med korvgryta.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Love your style girl!

2011-12-08 @ 15:26:31
Postat av: Mr Big

hahaha! "även fast ungarna bajsar precis när jag har bytit blöja på dom". skönaste kvinnan är du Emelie!



PUSS

2011-12-09 @ 01:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0