LoveLoveLove

Det blev en sån där ledig dag idag, ME LIKE!
Havregrynsgröten med krossade linfrön är uppäten och jag känner mig mätt och belåten.
Nu har jag massor med tid att fixa och dona lite inför den romantiska kvällen/natten tillsammans med min andra hälft.
Måste skutta iväg till affären och inhandla lite kött och bearnaisesås(vår favorit givetvis).
Ska även passa på att besöka banken och kanske sola en sväng.

Åh vad jag älskar det här vädret! Även om jag skulle ha blivit ännu lyckligare om snön varit borta och termometern hade överstigit 20 grader.
Men man kan inte få allt här i världen.

Dags att hoppa in i duschen och bli av med den dynamit-Harry liknande frisyren!


Kommentarer
Postat av: ...

du och andreas fredén fortfarande alltså...byt upp dig för fan

2011-02-14 @ 10:54:48
Postat av: Matilda Andersson

Hej! Jag läste om att du hade varit och jobbat på pacha and toxic och att det hade varit struligt! Fick reda på att jag skulle komma på intervjun idag men bor som sagt i södra Sverige så det blir en bit :P Jag undrar om du tycker det är värt det? Mvh Matilda. Tacksam för svar :)

2011-02-24 @ 22:02:49
URL: http://elsamatildaandersson.blogg.se/
Postat av: sarastille -

Hej! Allt bra med dig denna tisdagskväll? :) anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :D

2011-03-01 @ 18:33:49
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0