Bedtime

Tristessen sköljer över mig som universums största vågor.
Jag har mörka ringar under ögonen, äcklig hosta och en röst som påminner om en mans.
Det enda som gör mig en aning fräsch skulle väl vara att jag har duschat idag.
Kände att jag ville slippa lägga till att jag var fet i håret och febersvettig till min "jag har/är-lista".




Ägnade min morgon i sängen tillsammans med datorn och spanade in dom sex första avsnitten av "Stylisterna" på kanal 5 play.
I like it a lot!

Min rygg var tvungen att få befiras från sängen ett tag efter alla avsnitt, så satte igång och sortera lite kläder inför lördagens försäljning ( om jag nu lyckas bli så pass frisk så jag orkar ta mig iväg vill säga).

Vissa plagg som jag tagit upp från källaren fick jag återfall på, och kände att jag faktist ville börja använda igen.
Tänk vilka känslor som kan uppstå när man har varit åtskilda ett tag!

Åh, nu blev jag glad ända in i själen!
Min underbara vän Emelie ringde just, älskar att prata med den kvinnan.
Vi kanske blir sambos då och då under sommaren, om hon ska jobba på akuten.
Det skulle vara fantastiskt!

Min snygga vän ♥


Nu ska jag återgå till teven, känner att tv3 har en härlig uppsjö program att erbjuda:
project runway, lyxfällan, 2 ½ män (gånger två avsnitt), Top model 11.
När det kommer till top model kan jag se alla säsonger minst två gånger!
Tänk om jag hade en påse ostbågar, det hade varit det optimala just nu.

Ha en fantastisk kväll !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0