Tummen ur!

2 veckor, 4 dagar.
Okej, jag har varit en usel bloggare.
Nu har jag fått så mycket klagomål att jag var tvungen att få tummen ur!
Nu har det ju hänt så otroligt mycket spännande i mitt liv, som ni nu ska få ta del av.
Jag börjar med den fetaste nyheten:

En vacker dag bestämde jag mig för att rensa lite i kartongerna med kläder som jag förvarade nere i mitt lilla förråd.
Det resulterade i att jag testade massa shorts och även några par jeans, som alla satt som en smäck i somras.
Där fick jag allt svart på vitt, jag har blivit en fetare kvinna.
Depressionen var ett faktum och fettet fladdrade.
Jag måste dra ner på ostbågarna, och alla gigantiska portioner som jag av någon konstig anledning orkar smälla i mig.

och ja, jag har bildbevis. Farväl mina storlek 25 jeans!





Lite av det jag rensade bort. Insane, jag vet.

Något underbart som inträffade var att min vän Mam-Yandeh återvände till Sverige från sin 4 månader långa vistelse i Gambia.
Det negativa är att hon redan lämnat min och flyttat till Göteborg.
Rackarns säger jag bara.
Hon är en av få människor jag uppskattar otroligt mycket!
Sen är det ju lite irriterande hur sjukt vacker hon är. Åh vad jag skulle vilja se exotisk ut!

Säg hej till en läcker tjej!



   
1 jacka, 2 brudar, 2 olika looks!




Min kära syster har roat sig med att fylla år, det firades på Smultronvägen med smörgåstårta(världens godaste, gjord av mamsen) och chokladmoussetårta(världen godaste, gjord av födelsedagsbarnet själv!).
Jag hade varit otroligt kreativ och gjort en inslagning som föreställde en handväska.
Är jag inte för fantastisk!?
I paketet gömde sig en svart fodralklänning, som jag tror föll systeryster i smaken!












Jag har även lekt frisör, på mig själv.
Hejsan luggen!




För övrigt har det blivit lite häng med A då och då, det förgyller tillvaron!
Sen kantas livet av jobb..jobb och jobb.

Nu får det allt räcka. Vad jag har varit duktig nu!

Puss folket


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Bra att du ÄNTLIGEN är back on track! Det är på tiden! :D <3



Som vanligt blir jag helt glad av dina inlägg, och som vanligt så saknar jag dig och behöver en dos av dig. Helst en stor! Behöver tömma mitt förvirringsförråd och kanske min tårkanal. Och så behöver jag lite blonda moment och klokheter från dig. Såna blonda moment och klokheter som bara DU ger! <3 <3

2011-02-03 @ 00:36:30
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: mammy

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2011-02-04 @ 01:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0