Beautiful day

Just i detta nu är jag så nöjd med mig själv!
Jag har varit en sån där aktiv, duktig människa idag( och hållt energin uppe trots att jag varit uppe sen klockan 6).
Promenaden med Sara G var underbar, strålande sol och precis lagom temperatur för en liten sväng runt sjön.
Det är i såna lägen man ser hur fint det faktist är i Lindesberg.





På volleybollfronten kunde det inte ha gått bättre, först vann elitlaget med 3-0 och sedan körde vi en likadan vinst!
Idag spelade vi verkligen som ett lag, och det var kul att befinna sig på planen igen.
Det gör så himla mycket när alla peppar varandra, istället för att bara en eller två personer försöker vara positiva och "dra hela lasset".

Blått lag- blått nagellack. Vad gör man inte för lagkänslan!

                                                       ♥

Jag kommer somna med ett leende på läpparna ikväll, men först ska jag se den underbara filmen "We are marshall" som sänds på kanal 3.
Så om ni inte sett den, föreslår jag att ni tar er i kragen och ser den NU!



Sweet Dreams folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0